Sämst på rubriker! haha

Igår kväll så spelade vi Super mario i några timmar, är på sista bossen! Vi avslutade när Wallander började. Jag tycker att wallander filmerna är bra. Igår va iallafall inte filmen så uppenbar. Oftast så vet man slutet så fort man börjat titta. Som vanligt på tv4 så är det nyheter mitt i filmen, sämst. Under nyheterna somnade älsklingen så jag fick kolla klart på resten av filmen själv.


Idag så vakande Tindra kl 07:30, det va bara för mig att gå upp och göra en flaska välling till henne. När hon ätit och blivit blöjbytt så fick hon sitta i sin babysitter medans jag duschade. Nu ska vi göra oss iordning snart för idag så ska vi äntligen till vårdcentralen och kolla upp vad mina bihålor sysslar med. Denna gången tänker jag inte nöja mig med att få någon värdelös spray eller antibiotika. Skräp! Hoppas dom kommer på vad det är för fel nu då, blir galen på huvudvärken. Vilket jävla temperament man får när man går runt och har ont hela tiden. Minsta lilla så blir man galen. Särskilt om man har rätt bra temperament annars också! haha!
Ca 2 timmar efter besöket på VC är slut så har jag ett till möte så får se om det blir en rejäl promenad. Måste även mata Tindra då.

Nu måste jag göra mig lite klar och äta frukost.
Skriver mer när vi kommer hem igen:)
Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0