Tänkte börja med att..

Tänkte börja med att lägga in bilderna på hur tapeterna blev. Måste säga att vi är helnöjda.


I sovrummet valde vi att ha en fondvägg med en tapet som går i grått och silver.


I vardagsrummet så valde vi en vit, silvrig som visade sig matcha med våra gardiner.


I köket blev det stora vita runda saker med tunna silvriga ringar över, syns när solen ligger på. Ursäkta den lite suddiga bilden.

Hoppas ni tycker att det blir lika bra som jag.
De rummen som inte vi fick omtapetserade ska vi fixa till själva, d.v.s. Tindras rum och hallen. Kommer bli helbra det med.

Nu till morgonen/dagen. Idag vakande Tindra kl 09:00 underbart, jag däremot vaknade halv åtta men halvsov tills hon vaknade. Det är så skönt att få sova ut. Tack mammas bebis för att du gillar att sova med <3
För en liten stund sen så fick hon en välling och nu leker hon lite med sina leksaker. Själv så tänkte jag ta mig lite frukost med och plocka fram kycklingen som vi ska ha till middag sen. Idag blir det grillad kyckling med ris och currysås. Både jag och älsklingen är väldigt glada i det. Särskilt currysåsen som jag gör på skyn från kycklingen. Ett måste är även krispigt skinn på kycklingen, det är det godaste på hela kycklingen!

Har letat lite på blocket efter syskonvagenen vi vill ha, men det verkar inte som någon i jönköping vill sälja sin. Vi är ute efter en Babytravel Dublin som är den endå syskonvagnen som vi får in i skuffen om Boss ska få plats med så har du en att sälja eller vet du någon som har så skulle det vara gulligt om du vill höra av dig? :)

Nu mot frukosten.
Hej!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Den tapeten ni har i köket har jag som fondvägg i vardagsrummet :-)

2011-02-11 @ 22:30:09
URL: http://jenniiesjohansson.blogg.se/
Postat av: Emma

Okej :) Den är fin:)

2011-02-12 @ 10:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0