Ul idag:)

Idag vakande jag och Tindra av att våran granne har en så bra musiksmak och väljer att spela Eddie meduza på volym 1000 kl 7 på morgonen. Inte de mysigaste texterna att vakna upp till! Om du gör det igen så ska jag och Tindra överrösta din musik med imse vimse spindel!!

Nu har Tindra ätit och lekt en stund. Snart får jag vell ta mig lite frukost med. Efter det så ska jag ta en snabbdusch och laga någon mat till tindra. När älsklingen slutar jobbet så ska vi hämta honom och åka upp till sjukhuset för ul. Är hur nervös som helst, det har jag inte vart dom andra gångerna. Men får hoppas att allt ser ut som det ska. Jag får lägga in bilder från ultraljudet sen när vi kommer hem :)

När allt är klart på sjukhuset så ska vi åka och handla, det behövs. Är så sugen på hemgjorda hamburgare och klyftpotatis så jag blir galen, har vart det i flera veckor nu så det ska jag bara ha! Vill ha det till frukost, nu helst!

Ikväll har vi ingen planerat än men blir nog bara lite gott käk och mys hemma. Trevligt!

Nu måste jag äta innan jag svälter!

Måste bara säga Tack till er som hjälpte till att bära mitt piano igår! Förlåt om jag sabbade era ryggar :S

Hej!

Kommentarer
Postat av: jenny

hoppas det går bra med det gör det säkerligen!! kram

2011-02-18 @ 11:26:12
Postat av: Elsa

hur gick det?

2011-02-20 @ 00:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0