Vaknade av att..

Vaknade av att det plingade på dörren, målarna. Såklart han jag inte slänga på mig kläderna innan dom kom in så slog igen dörren till sovrummet och skyndade mig. Haha. Nu  har dom redan hunnit med att spackla, måla tak och lister spraya på flötfläckarna i köket och vardagsrummet och kanske något mer som jag inte kommer ihåg. Kommer att bli jätte fint:) Synd för ena målarn som fick stå och spackla en hel vägg i vardagsrummet för den var så ojämn. Nu skulle dom åka och käka frukost sen komma tillbaka direkt efter, dom trodde att alla rum skulle vara klara imorgon på förmiddagen. Skönt att det går så snabbt.

Eftersom dom fixar alla rum i lägenheten som vi verkligen anväder så har lillan och jag ätit frukost i hallen på var sin stol, hennes bricka på stolen kom till väldigt bra användning. Mys! Nu ligger vi i gästsängen i Tindras rum, om en stund så ska vi åka till Bvc på 10 månaders kontroll. Tänk att vår lilla bebis redan är 10 månader! Känns helt sjukt, känns som att hon föddes för någon månad sen bara.
Här kommer en bild på en nyfödd tindra och en från idag:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0