Bäst på att blogga?!

Jag känner att jag har fullt upp med annat så har inte blivit så mycket bloggande under den senaste tiden. Tänkte dock skriva lite nu :)


Graviditeten: 
 
  •  Ditt förlossningsdatum är beräknat till: 16-Jul-2011 (s tecken)
  •  Du är gravid i vecka 35+0
  •  Bebisen väger c:a 2631 gram.
  •  Bebisen är c:a 47,4 cm från hjässa till fot.
  •  Du har klarat av 87% av graviditeten.
  •  Du har 34 dagar till förlossningen.
  •  Din första trimester varar från 09-Oct-2010 till 06-Jan-2011
  •  Din andra trimester varar från 07-Jan-2011 till 07-Apr-2011
  •  Din tredje trimester varar från 08-Apr-2011 till 16-Jul-2011

    Nu har det blivit lite bättre med foglossningen, även om jag fortfarande har väldigt ont. Jag lyckas ju sova ganska bra vissa nätter så är nöjd med det. Det känns inte som att det bara är en månad kvar, tiden har gått jätte fort. Jag tror att det beror på att man har fullt upp med Tindra. Viktmässigt så ligger jag på knappt 4 kilo + sen inskrivningen, det känns skönt. Mitt mål är att inte gå upp mer än 10-12 kilo så det kan jag nog klara. Med Tindra så gick jag upp 10 kilo. De var borta redan efter 2 veckor + 4 kilo till som försvann. Hoppas att det går lika fort den här gången.
  • Någon som har namnförslag? Både tjej och kill. :)



    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)


    URL/Bloggadress:


    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0