Barnmottagningen snart.

Nu har vi gått upp och Tindra har fått i sig en välling. Vällingflaskan får just nu agera bil till Tindras brummande ser jag :P Om en liten stund så ska jag göra mig iordning, packa skötväskan och äta frukost. Sen måste vi åka till barnmottagningen. Det känns som rent slöseri med tid, jag kan gissa lika mycket som läkarna när jag sitter i soffan hemma och glor på tv. Dom verkar ju inte veta något. Ingen som helst fundering på vad det kan vara utan ger bara henne medicin efter medicin. Om jag kommer till en läkare och mår dåligt så får ju inte jag bara prova på massa olika mediciner och se om någon kanske hjälper. Känns som man trycker i henne massa skit i onödan. jaja nu har jag lite att fixa.
Hejhej

Kommentarer
Postat av: Rebekka

Så jäkla trist när man inte blir tagen på allvar av sjukvården. Hoppas ni har tur och träffar på en bra läkare nån gång. För dom finns faktiskt.

Krama Tindra från oss.

2011-03-23 @ 08:12:04
Postat av: Emma

Ja det är inte kul. Att dom enns kan med och ifrågasätta om hon verkligen hostar eller om det bara är så jag tror. Tyvärr så ledde bsöket ingenstans så får åka till någon annan mottagning nästa gång. Det ska jag göra :)

2011-03-23 @ 11:28:51
URL: http://emmaoez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0