Com hem=skräp!

Jag har nu ringt upp comhem igen för att modemet slår av så internet och hemtelefon inte fungerar. Komiskt nog så fungerar inte deras växel(finns det något dom har som fungerar?) sen nrä jag lyckas hitta ett nytt nummer som dom har under tiden så tog det evigheter att komma fram till en människa. Mellan varje ord datorrösten sa så var det paus och mellan meningarna så trodde man att man blivit bortkopplad.
När jag tillslut kom fram till en levande människa så säger han att han ska ringa upp hemtelefonen (som fungerar vartannan minut) och om han inte kommer fram där så ringer han upp mobilen igen, så vi lägger på. Tror du att han ringer? Nej så klart ringer han inte. Väntar i över 10 minuter! Då ringer jag upp igen och får gå igenom den där jävla skit växeln. Nu svarar en annan kille med vax i håret och gummiband runt jeanssluten. "Vi har lite problem med växeln så vi kan inte ringa ut" Hur tänkte hans kollega som sa att han skulle ringa upp om han visste att han inte kunde ringa?? Iallafall så kunde han inte göra något. Han sa bara att det fanns en felanmälan och att den gruppen som utreder skulle behöva sitta i några dagara och kolla på parametarar eller va fan de hette. Vilket jävla jobb att sitta och glo på staplar hela dagarna! Men killen jag pratade med igår sa att dom skulle ha ringt upp samma dag, stämmer inte det? Nej det kan ta runt 3 dagar. Jaha och hur ska jag betala räkningar? Med det inetrenetet jag betalar för men inte har? Du kanske förstår att jag inte tänker betala för någon tjänst som jag inte har va? Vad svarar dumjäveln då. -Jo det är lkart att du ska bli kompenserad för tiden som modemet inte fungerat. Okej sa jag eftersom det står på och av varannan minut så antar jag att ni ska sitta och kolla tillbaka på månaden och räkna minuter? Och sen dela månadskostanden till en minuttaxa? Men det skulle dom så klart inte göra. Men hur dom skulle göra det kunde han inte svara på. Ni som har comhem, hoppas att erat aldrig krånglar för ringer ni kundservice så får ni lika mycket hjälp som om ni skulle ha frågat en 1 åring. nada!!

Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Ja lergigan comp heter mina för det är koffein i med men när jag läste vad dom var till för började jag undra en stund om jag verkligen skulle ha dom haha

2011-03-25 @ 18:34:43
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0