Film.

Nu har jag, älsklingen och hans lillebror precis kollat klart på filmen vi hyrde igår. Vi han kolla 5 minuter innan vi nästan somnade igårkväll så vi sparade den tills idag. Filmen vi kollade på heter "The bounty hunter" en action komedi med Jennifer Aniston och Gerard Butler i huvudrollerna. Det var faktist en av de bästa filmerna vi hyrt på länge:) Har alltid lyckats hyra skräpfilmer innan som vi inte alltid enns kollat klart på.

 

Om en liten stund så ska jag vell åka till mamma, hon har Tindra hos sig. Jag börjar ju sakna min lillplutta nu.

Skriver senare :)
Hejhej

Kommentarer
Postat av: Rebekka

Men hallå! Vad är det för jävla midja hon (inte) har?! Stackars stympade Jennifer. Stackars synskadade prao som fått leka i photoshop. Stackars alla tjejer som tror att det är så här man ska se ut.



Suck.

2011-03-28 @ 01:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0