hela håret fullt med hårfärg..

Nu sitter jag med hela håret fullt med hårfärg, iallafall mesta delen av håret. Gör ju slingor, massvis med små blonda överallt. Om en kvart så ska dom sköljas ur. Sen ska jag gå och lägga mig med min älskling.


Imorgon blir det en sväng till barnmottagningen med Tindra för att kolla upp hur vi ska göra med hennes hosta. Vi har redan provat ett x antal mediciner som inte fungerat så hoppas verkligen att dom kommer på något bra nu.

Nu ska jag glo på det sista av desperate housewives.
Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

Gick det bra att färga håret när du är gravid? Har hört att det kan bli missfärgat o sånt p.g.a hormonerna i kroppen.. Funderar själv på att lägga i någon toning eller färg och "liva upp" det lite inför våren/sommaren 2011 :)

2011-03-23 @ 12:24:02
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: Emma

Det gick bra :) Men man kan reagera olika. Mitt har aldrig blivit missfärgat under en graviditet men däremot så har färgen tagit extra lätt så jag har fått se upp med verkningstiden. Okej, aa det känns alltid fräscht inför sommaren:)

2011-03-23 @ 12:29:19
URL: http://emmaoez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0