Hemkommen från stan!

Nu kom jag och Tindra precis hem. Dagen idag började med att vi sov till kl 9, underbart. Efter hon ätit sin morgonvälling så gjorde vi oss fina och tog en promenad med Boss för att direkt efter åka till stan och möta upp Sophie. Blev en sväng runt i affärer på stan. Jag köpte faktist bara ett läppglans från hm. Jag ville ha ett nytt som luktade gott för jag har fått avsmak för alla jag redan har.

 

När vi vart i stan så åkte vi hem och gungade en stund på gården, hon bara älskar att gunga. Efter det så tog vi en liten promenad och nu är vi hemma:)
Nu ska jag diska lite, orkade inte göra det imorse. Blää någon som är sugen på det så vet ni vad jag bor :P
Skriver senare.
Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0