Intervju med Sveriges radio!

För några dagar sen så blev jag uppringd av en tjej på SR som undrade om jag kunde tänka mig att ställa upp på en intervju angående resursskolornas möjliga nedläggning. Så klart tackade jag Ja till det. Anledningen till att dom ville intervjua mig är att jag har gått ett år på en resursskola och dom ville höra vad jag hade för erfarenheter av det. Vi bokade in en tid och igår så kom en tjej hit för intervjun. Jag tycker det gick jätte bra, det kändes bra iallafall.

Intervjun sänds under programmet Lasso på P4 idag. Programmet börjar några minuter över tre. Tyvärr så kunde dom inte säga ett exakt klockslag när under programmet den skulle sändas så det blir att ha på radion under hela programmet :) Skulle jag missa det så finns det ju alltid på deras hemsida med där det ärven kommer att finnas en bild. Antingen på mig och Tindra eller bara på mig. Jag vet inte vilken dom väljer ut. Det ska bli kul att höra sig själv sen iallafall :)

Igår blev jag även uppringd av JP som undrade om dom skulle kunna få göra en intervju av samma anldning. Det är ju bara kul så jag tackade Ja. På fredag så kommer dom hit, får skriva senare vilken dag det kommer att publiceras. Kan tänka mig att det kanske blir redan på lördagen. Kul är det iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0