Jävla piss väder!!

Idag tog jag och lillan lite sovmorgon, det var skönt enda tills jag tänkte släppa in den underbara solen genom att dra upp persiennerna. Vilken sol?? Va ju för fan snöstorm! Där vände mitt positiva humör.
Jaja nog tjatat om sveriges minst sagt oändliga vinter.

Nu leker Tindra lite på mitt täcke här i vardagsrummet, snart så ska vi plocka ihop lite tvätt eftersom vi har tvättid idag. Nu måste jag byta blöja på lilltjejen och sen ta mig lite frukost:) Blir nog tonfisksallad. haha


Såhär ser det ut när man tittar ut genom vårat köksfönster!


Lilltjejen gör morgonen solig iallfall :)

Hejhej

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du har börjat blogga igen,det var ett tag sen sist. Och vad söt Tindra är.

2011-03-19 @ 00:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0