Jävla skräp bredband!

Har just ringt mitt femtioelfte samtal till comhem, internetet hoppar hela tiden och hemtelefonen slår av. Det börjar bli lite tröttsamt att det inte fungerat bra sen vi skaffade det första mars. När han på comhem skulle söka upp vårt modem så fick inte enns han kontakt med det. Jag är iallafall arg och trött på den här skiten som man betalar för. Dom pengarna kunde jag ha gjort roligare saker för. Det sa jag till kundservice killen med! Han svarade att jag såklart skulle få kompensation för den tiden det inte fungerat. Det får vi allt se om jag får. Det hoppas jag!
Någon annan som haft problem med comhem eller deras tjänster?

Kommentarer
Postat av: Rebekka

Jag är jättedålig på att kräva kompensation vid sånna tillfällen.

Lennart lärde mig häromdagen att man ska säga "jag förutsätter att du kompenserar mig för det här".

Eller kanske bara "jag tänker inte betala för det här, det förstår du nog".

Huvudsaken är iaf att man låter bestämd.



Stå på dej, Emma, annars gör nån annan det!



Kram

2011-03-24 @ 12:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0