Kollat på bil.

Nu kom vi nyss hem, vi har vart med puttes lillebror och hans tjej och kollat på en bil som hans bror är intresserad av. Under tiden så var mamma hemma med Tindra och nattade henne. Tack mamma! <3
Nu är jag helt slut så blir bara att gå och lägga sig så man orkar upp imorgon när Busan vaknar.

Jag funderade på en sak som läkaren sa på besöket där tidigare idag. Jag frågade om det var något konstigt att Tindra inte gått upp mer än 600 gram på flera månader trots att hon äter mest i våran familj. Hon är ju inte smal utan har ju några valkar på låren och gosiga kinder. Hon ligger även över medelkurvan på längden. Läkaren sa att de barn som inte går upp jätte mycket under tiden de är mellan 6 mån och ett år oftast blir korta till längden. Någon annan som hört det?
Jag tycker det låter konstigt eftersom hon alltid växt bra på längden och även vikten tidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0