Prov.

Imorse när jag och Tindra gått upp så kom mamma, hon var barnvakt medans jag åkte till skolan för att göra 2 prov. Ett i Kvalitetsteknik och ett i Entreprenörskap. Det gick bra tycker jag. När jag kom hem så åt vi lite mat och sen tog mamma en promenad och gungade med Tindra medans jag gjorde lite uppgifter i Religion. Om en liten stund så ska lillan få lite att äta sen ska vi åka och hämta älsklngen på jobet för att sen åka vidare till El-giganten och hämta ut tvättmaskinen vi köpt :) Det ska bli så skönt att ha en egen maskin i lägenheten. Tack mamma för den generösa sponsringen<3. Det blev inte många kronor över för oss att betala.

Jag skulle gå in och lägga in lite bilder för nån timme sen men så klart var det strul med Blogg.se då så kunde inte logga in. Jag skulle ju passa på när jag satt på älsklingens dator för han har bluetooth och det är mycket smidigare än att hämta kabeln och greja. Såklart fungerar det aldrig när jag vill.  

Senare ikväll blir det nog bara lugnt. Jag har tinat torsk som jag ska göra i ugnen sen med potatismos till :)

Får se om jag hinner skriva lite mer sen.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0