Tonfisksallad <3

För någon timme sen så kom vi hem från affären, det blev en del inhandlat. Dock bara tråkiga bas grejer.
När vi kom hem så nattade jag Tindra medans älsklingen packade upp. Så fort jag lagt henne så gjorde jag mig en tallrik med tonfisksallad, det var jätte gott. Det blir ju extra gott när man gått och tänkt på det under hela dagen.

Tidigare idag så skulle jag ha varit med i radio, jag lyssnade under hela programmet men intervjun kom aldrig. När programmet var slut så mejlade jag tjejen som hade gjort intervjun med mig och undrade om jag missförstått sändningstiden. Tyvärr var de hon som hade missuppfattat sina kollegor vad jag förstod det som så den kommer att sändas under nästa vecka. Hon skulle försöka melja mig om dag och tidpunkt. Efter sändningen så kommer man även kunna lyssna på det på webben, även se bild.

Nu ska jag mysa ner mig med älsklingen i soffan framför Kalla fakta och sen sova.
Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0