Torsdag...

Nu sitter jag och Tindra och lyssnar på radio, hoppas att intervjun kommer snart :P
För en liten stund sen så åt Tindra lite mat. Burgul med korvgryta, det gillar hon:)

Om en liten stund när älsklingen kommer hem från jobbet så ska vi åka och handla. Jag har blivit så galet sugen på tonfisksallad så det blir att inhandla lite till de.

Jag skrev för ett tagsen att vi hade köpt en nonspill flaska till lillan som vi var jätte nöjda med. Den har nu av någon anledning börjat "läcka". Innan kunde man vända den upp och ner utan att det kom ut något vatten men nu droppar det rätt mycket. Jag har plockat isär hela flera gånger och grejat men får den inte att funka igen! Blää!
Någon annan som provat flaskan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0