Vart i skolan idag.

Idag när jag och Busan vaknade så gjorde vi oss iordning och åkte till skolan. Jag gjorde nationella i Svenska B, det gick bra tycker jag :)
Tack alla lärare som ställde upp som barnvakter och tog promenader och roade Tindra på olika sätt, utan er hade jag inte klarat att skriva provet.

Efter vi vart i skolan så hämtade vi älsklingen på jobbet. Vi åkte en sväng och handlade på willys på hemvägen. Jag blev jätte sugen på torsk när vi var i affären så det köpte vi. När vi kom hem så slängde jag in den i ugnen med lite grädde, mjölk, färsk dill, färsk persilja och buljong. Till det så kokte jag potatis. Blev även skivade morötter med smör och salt breve. Gott!

Om några minuter så ska jag lägga Tindra, sen blir det till att färga håret. Det blir att lägga i en omgång blonda slingor till. Satsar på att ha relativt ljust hår till sommaren.

Idag så fick jag ett mejl från Buzzador om att jag kom med i kampanjen med Frutti smoothie. Jag får 10st Persika/banan och 10 st Mango/ananas/banan hemskickade inom några veckor :)


Vill du också bli medlem och ha möjlighet att få prova på olika produkter?
Ange gärna Emmaoez som rekryterare så blir jag glad:)
Klicka här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0