Vart i skolan.

Idag vaknade jag och Tindra vid kl 9. Sovmorgon idag igen. Vi åt frukost och fräschade upp oss, sen åkte vi till skolan. Idag har jag gjort instuderingsfrågor i Kvalitetsteknik och i Entreprenörskap. Jag vet att jag gjort dom inna men hade inte gjort proven så gjorde om allt. Troligtvis blir det en sväng till skolan imorgon för att göra proven :)
Efter vi vart i skolan så åkte vi och hämtade älsklingen på jobbet. Sen blev det en sväng till råslätt för att hämta ut paketet från Buzzador som kommit och köpa lite mjölk.


När vi kom hem så gjorde jag fläskpannkaka, det blev jätte gott. Det är inte ofta man gör det.

Nu ska jag fixa iordning lillan lite, hon ska bada med sin far. Väl behövligt eftersom hon alltid måste dra sig i håret när hon är kladdig :P

Får se om jag hinner skriva senare och lägga in lite bilder.
Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0